torstai 28. marraskuuta 2013

Torstai tunnelmia

Fiilikset ovat vaihdelleet elämäntaparemontin suhteen edelleen. Ehkä suurimmaksi osaksi olen kuitenkin ollut taas positiivinen, mutta heikkoja hetkiä on tullut. Silloin rehellisesti sanottuna vituttaa. Mun on vähän vielä vaikeaa sulatella sitä että tämä on niin pirun hidasta. Väkisin aina tulee mieleen Suurin pudottaja ohjelma, jossa ne laihtuu useamman kilon viikossa... mutta sitten taas ajattelee että "No, onko se siten kuinka terveellistä ja pysyvää?" Huoh. Kai tämä tästä.

Tällä viikolla on salitreeninä aerobisempi versio. En malttanut olla kokeilematta hölkkäämistä juoksumatolla ja jaksoin odotettua paremmin! Yllätin siis itseni. Vaikkei minun olisi vielä järkeä tällä painolla juosta, mutta olin niin utelias että oli pakko kokeilla miten kunto on kasvanut. Kuntopyörällä polkeminen ottaa kyllä vielä ihan pirusti etureisiin, mutta toivottavasti muutaman viikon päästä sekin on kivuttomampaa.

Minulla on tänään SCID- testi. Eli siinä testataan  kaiken maailman... mikähän olisi se oikea sana? No kuitenkin, siinä saadaan tietää että onko minulla esimerkiksi kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Jännittää hieman, mutta olen yleisesti ottaen todella levollisella mielellä, sillä minusta on hienoa (mahdollisesti) saada tietää, mikä hitto minua vaivaa. Jos minulla todetaan jokin sairaus, niin sitä osataan hoitaa ja siihen annetaan oikeanlainen lääkitys. Ei tarvitse enää seilata. 

Miehen kanssa menee todella hyvin. Muutama hänen ystävänsä on vieraillut meillä tällä viikolla ja olen kestinnyt heitä kaiken maailman herkuilla ja olen saanut kovasti kehuja ruuanlaittotaidoistani. Siitä tulee aina hyvä mieli. Kävimme jopa mieheni kanssa eilen yhdessä salilla! Olemme aikaisemmin sopineet, että salihommat hoidamme erikseen että saamme rauhassa treenata, mutta koska miehen omat kaverit peruivat eilisaamuna salille menon niin ehdotin sitten hänelle josko hän haluaisi lähteä minun mukaani. Ja se meni todella hyvin! Molemmat teki oman juttunsa ja välillä kävimme kannustamassa toisiamme. Minulle tuli todella hyvä mieli! Melkein toivoisin että tätä tapahtuisi useammin. On ollut myös puhetta että alkaisimme lenkkeilemään yhdessä, ja toivottavasti sekin tapahtuu. Minä pidän kun meillä on yhteistä tekemistä. Eilen illalla pelasimme yhdessä Xboxia! Meillä oli todella hauskaa!

Tällaista tänne. Mitäs teille kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti