keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Kuka onkaan Lihava Korppi?

Hei vaan kaikki. Yleensä esittäytyminen tehdään blogin alussa, mutta periaatteessa tämä on minulle alku, uusi alku. Pidin tätä kyseistä blogia aikaisemmin toisella sivustolla, mutta huomasin pian etten pidä kyseisestä sivustosta. Olen aikaisemminkin käyttänyt bloggeria, ja vaihdoin nyt tähän. Kaikki vanhat tekstit tuli ilkeästi könttänä samana päivänä, mutta oli oikein hauskaa lukea niitä ja huomata kuinka pitkälle on jo matkassaan edennyt!

Olen siis 26-vuotias nainen. Kärsin vakavasta masennuksesta ja olen aloittanut elämäntaparemontin painon pudottamiseksi ja ennen kaikkea siirtyäkseni terveempään elämään! Blogin tarkoituksena on pitää yllä motivaatiota ja ennen kaikkea tämä on minulle terapeuttista. Saan kertoa asiat niin kuin ne ovat, kaunistelematta. Pidän itseni täysin nimettömänä ja anonyyminä, sillä haluan suojella yksityisyyttäni. Enimmäkseen kerron elämäntaparemontistani, mutta vuodatan myös muita henkisen puolen asioita.

Kannustusta tarvitaan ja olisin iloinen jos mukanani kulkisi muutama ihminen! Kommentit ovat aina tervetulleita! Kaikki tarinat, vinkit, neuvot, kokemukset ja kannustukset tänne vaan! 

Tämän enempää en tähän vuodata, jos haluatte tutustua enemmän matkaani niin lukekaa vanhoja postauksia! Siellä on tarinaa ja tunteita lattiasta kattoon! 

Kiitos teille kaikille, jotka lähdette mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti