lauantai 26. lokakuuta 2013

Tuloksia vol 2.

Ajattelin että käyn vaa'alla ja otan mitat kahden viikon välein ja tänään oli se päivä!

Kiloja oli lähtenyt kaksi, eli nyt olen laihtunut yhteensä 7 kg. Minäkin, joka olen helvetin surkea matematiikassa, osaan laskea että on lähtenyt kilo viikossa. 2 viikkoa, 2 kiloa.  No, TAAS olin ensin sillä mielellä että "V*ttu!", oisin halunnut että kiloja olisi lähtenyt enemmän, vaikka järki sanoi, että kilo viikossa on todella hyvä tahti. Minä olen vain semmoinen hätähousu, että haluaisin tuloksia todella nopeasti.

Mutta sitten siirryin mittanauhan pariin ja fiilis oli aivan mahtava! Kahdessa viikossa tulokset olivat nämä : Vy -3cm, Ly - 5cm! Yhteensä koko tänä aikana tulokset ovat siis Vy - 5cm, Ly - 7cm, Ry - 5 cm ja kolmessa viikossa reidestä on lähtenyt 3 cm! (mittasin reiden myöhemmin kuin muut). Olin todella tyytyväinen näihin tuloksiin.

Otin tsemppariini heti yhteyttä ja hän oli niin vilpittömän iloinen ja innoissaan! Hän sanoi että olen mahtava nainen ja olen saavuttanut huippu tuloksia. Ja hän sanoi, että kilo viikossa on todella hyvä ja terveellinen tahti! Ja niinhän se on! Mieheni oli myös todella innoissaan, ja puhuttiin juuri näistä ohjelmista joissa ihmiset laihtuu todella suuria määriä viikossa, ja sehän ei ole terveellistä eikä kannattavaa. Nämä ohjelmat vaan saavat itselleenkin sellaisen olon että "minunkin pitäisi laihtua 5 kiloa viikossa!". Sehän on järjetöntä! Onneksi minulla on näitä järjen ääniä tsempparin eli personal trainerin, mieheni ja ystävieni muodossa. Ensimmäiseen kymppikilon rikkomiseen ei ole enää pitkä aika! Uskomatonta! Ja jouluun mennessä on jo näkyviä tuloksia, on kiva nähdä mitä äiti ja isäpuolikin sanoo! Pitää muuten laittaa äidille välitietoviestiä tästä!

Maanantaina onkin sitten kolmas tapaaminen tsempparin kanssa! En vielä tiedä minne menemme, mutta hän puhui että tekisimme lihaskuntotreenin. Mä niin tiedän että huudan ja vaikeroin ja joka paikkaan koskee! Parasta! Läski tirisee!

Eli eikun vaan jatketaan samaan malliin! Show must go on!

4 kommenttia:

  1. Kilo viikossa on ihan tosi hyvä tahti! Terveellinen tahti nimenomaan, sillä tahtia ei lihakset häviä ja kilot pysyykin poissa. Hienoa :)

    VastaaPoista
  2. Tosi hyviä tuloksia oot saanut jo lyhyessä ajassa aikaan! :) Suosittelen lämpimästi mittanauhan ja vaa'an lisäksi käyttämään kameran "karua voimaa" muutoksen näkemisessä. (itselläni tietokoneella hyvin piilotettu kuva-albumi näitä kuvia varten... :D ) Aloituskuviin on hyvä sitten verrata omaa kehitystä kun tuloksia alkaa tulla, ja niitähän tulee kun pikkuhiljaa matkan varrella oppii itsestään ja omasta hyvästä olostaan enemmän. Tämän jälkeen varsinainen laihduttaminen helpottuu kun uusista tavoista tulee rutiineja, saa aikaan tuloksia ja pääsee haastamaan itseään uusilla tavoilla, kun ymmärtää että onnistuminen on mahdollista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mullakin on juurikin sellainen kansio jossa on alussa otetut kuvat! Ajattelin että jos seuraavat kuvat ottaisi sitten kun on tullut 3 kk elämäntaparemppaa :) Ja olet ihan oikeassa! Koko ajan rutinoituu enemmän ja enemmän, liikunnasta alkaa oikeasti tykätä ja sitä kaipaa. Kiitos sinulle kannustavista sanoista! :)

      Poista