torstai 31. lokakuuta 2013

Perse ylös penkistä

Meinas olla todella kova motivaatiopula tänä aamuna tehdä treeni, taistelin sen "en viitsis millään, ei se haittaa jos se jää tänään väliin" - ajatuksen kanssa. Kehtuutti ihan sikana. Sitten ajattelin että jos tekisin vähän erilaisen kotitreenin, lisäisin siihen kunnon intervallia että syke nousee kunnolla, erilaisia liikkeitä mutta että kuitenkin runko pysyisi lähes samana. Sillä ajatuksella ja kunnon metallimusiikilla sain sitten perseeni ylös penkistä. Tein tunnin treenin ja onpa nyt pirun hyvä fiilis! Ja nälkä.

Tajusin etten muistanut edes kertoa siitä, ettei minua ollenkaan ahdistanut siellä salilla! Edellisellä paikkakunnalla eräs ystäväni vei minut eräälle salille ja mulla oli silloin tosi paha kammo sellaisia paikkoja kohtaan. Menin sinne ahdistuksen vallassa ja keskenhän mie sieltä jouduin lähtemään, se oli ihan kamala kokemus. PT:n kanssa puhuttiin jo alussa tästä ja mua vähän niinkuin valmisteltiin salille menoon henkisesti. Oli ihan uskomatonta kun mua ei ahdistanut YHTÄÄN sinne mennessä eikä siellä ollessa. En kiinnittänyt huomiota siihen, katselevatko toiset ihmiset minua ja päässäni ei pyörinyt ajatuksia "mitä tuollainen läski täällä tekee". Nautin salilla olosta ja tekemisestä ja olin tosi onnellinen tästä tunteesta. Se helpottaa kovasti tulevaa rutiinia. Tarkoituksena ois kuitenkin käydä ainakin se 3 kertaa salilla viikossa. Ajattelin myös uimista, olen aina tykännyt siitä ja rakastanut vettä. Myös uimahallikammoa minulla on ollut saman asian takia, mutta nyt ajatus siitä että menisin uimapuvussa ihmisten ilmoille, ei ahdista minua läheskään niin paljon. Jos jotakuta niin hirveästi kiinnostaa mun reisiläskit niin siinäpähän vaan katselee. I don't care. Vai mitä?

Tänään tulee hyvä ystäväni tänne mökille ja huomenna lähdemme kohti Itä- Suomea tapaamaan vanhoja koulukavereitamme halloween juhlien merkeissä. Meille tulee hauskaa, se on varma. Ja eväät on mukana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti